۱۳۸۸ آذر ۱۵, یکشنبه

اقدامات بی نتیجه و انعکاس جهانی

اون روزی که عالم بزرگواری به نام آیت الله صانعی می گفت الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقا ، خیلیا خندیدن ، اما الان می بینیم که این حرف یه حقیقت تلخه. همون طور که همه می دونید ، دولت کودتا دیگه خیلی واسه ش عادی شده که امکانات خدماتی رو که حق مسلم ماست توی مواقعی که فکر می کنه به ضررش تموم می شه قطع کنه. سرعت اینترنت رو پایین میاره و خطوط تلفن همراه و یا سیستم پیامک رو قطع می کنه. حتی دسترسی به یاهو مسنجر رو هم مختل می کنه. شاید علت این کار این باشه که مردم نتونن با هم در ارتباط باشن یا نتونن جنایات اونا رو به گوش همه برسونن. اما این کار علاج فاسد به افسده. کافیه سری به شبکه های خبری پر طرفدار دنیا بزنید تا ببینید که چطور کشورهای دنیا و مردمشون این حرکات ناشیانه ی کودتاچیا رو زیر نظر دارن و جزئی ترین اعمالشون رو به گوش جهان می رسونن و به همه حماقت و عدم مشروعیتشون رو ثابت می کنن.

حتی توی وبسایت بی بی سی که محافظه کارانه از انعکاس خبرهای مهم ایران خودداری می کنه یا اونا رو واروونه جلوه می ده هم می تونیم ردپایی از اعلام چنین خبرهایی رو ببینیم.




البته از خلال بررسی وبسایت های خبری خیلی راحت می شه دوست و دشمن رو تشخیص داد. مثلا الجزیره فقط به صحبتای آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرده.


برای دیدن عکس ها با کیفیت بالاتر روی آن ها کلیک کنید.



یاهو و سی بی اس: ایران پیش از تظاهرات دانشجویی سرعت اینترنت را پایین می آورد.




سی ان ان : ایران به تظاهر کنندگان شدیدا هشدار می دهد.














فاکس نیوز: رفتار غیر انسانی با زندانیان در ایران





ایران دسترسی به اینترنت را پیش از تظاهرات دانشجویی قطع کرد.


بی بی سی: ایران از ترس تظاهرات حضور رسانه های خارجی را در سالگرد (16 آذز) منع کرد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خدا رو شکر شما دشمنای نظام اسلامی و ولایت فقیه احمق تشریف دارید پس در حماقت خود بمانید


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Real Estate. Powered by Blogger